Objednání na Slovensko

Od 7.7.2023 jsme spustili zasílání na Slovensko.

 

Zobrazení cen v EUR:

Chytrý telefon / tablet:

 Otevřete menu vlevo nahoře      Zvolte požadovanou měnu 
Menu   Screenshot_20240205_123728_com.android.chrome.jpg

 

Počítač:

Zvolte požadovanou měnu vlevo nahoře

eur.png

 

Možnosti dopravy a platby:

Na Slovensko využíváme dodání na adresu ( do 5 kg 110Kč, do 10 kg, 150 Kč), nebo do výdejního místa ( do 5 kg 95 Kč, do 10 kg 130 Kč) od společnosti Zásilkovna. Stejně jako pro české zákazníky nabízímé poštovné pro objednávky od 1250 Kč zdarma.

 

Kvůli způsobu, jakým Zásilkovna zachází s dobírkami vůči podnikatelům a nákladům s nimi spojenými, nabízíme pouze platbu předem na bankovní účet anebo platební kartou přes platební bránu společnosti ComGate.

 

Objednávky se snažíme odesílat do dvou dnů od přijetí platby. Pokud to podmínky umožňují, odesíláme v den objednání. Zkušenosti ověřených zákazníků s našimi službami si můžete přečíst v recenzích na Firmy.cz, Zboží.cz a Heureka.cz.

 

Ochrana zákazníka:

  • Ze zákona akceptujeme vrácení zboží ve 14denní lhůtě od převzetí zboží bez udání důvodů. Pokud hodláte zboží vracet, prosíme, kontaktujte nás, abychom o Vašem případu věděli.
  • V případě poškozené zásilky máte právo převzetí od dopravce odmítnout.
  • Na veškeré zboží, hlavně na šperky, se vztahuje standardní dvouletá záruka. U menších závad jsme schopni například uvolněný šperk opravit. Nejsme však zlatníci a opravy kovu jsou bohužel mimo naše možnosti. V případě problému se zbožím nás kontaktujte.
  • V případě reklamací se snažíme maximálně vyjít vstříc a v oprávněných případech vracet peníze. 
  • Plné vyjádření k tématu reklamací a v jakých případech ji nemůžeme uznat, najdete v našich obchodních podmínkách v odstavcích 6-9. Zatím jsme nemuseli odmítnout žádnou reklamaci